Azi imi place: DOUGLAS

De fapt, ar fi trebui sa punctez in titlu Azi imi place NOUL Douglas, in care cu mare si nedisimulata bucurie am regasit unul dintre brandurile de suflet by Terry, despre care am scris AICI si AICI si in multe, multe alte locuri pe blog. In continuare sunt convinsa ca nu exista pe lume balsam de buze mai bun decat Baume de Rose, pe care il am si acum, dar de data aceasta in varianta cu aplicator. Nu mai fusesem de multa vreme in Douglas, pe care il stiu din 2007, de la petrecerea de inaugurare, deci pentru mine noutate a fost sa regasesc, printre firmele de top si Georgio Armani Beauty, branduri de machiaj cruelty free The Balm, Smashbox si Pretty Vulgar. In linie cu noua identitate a brandului, care vorbeste despre frumusete dintr-o perspectiva sustenabila, mai curata, in ton si cu cerintele mele din acest moment, remarc aparitia, la loc de cinste, a produselor cu ingrediente naturale, bio, vegane sau cu ambalaje prietenoase cu mediul. Brandurilor proprii si exclusive in oferta actuala-EISENBERG, Tealogy, Daytox, Douglas Naturals-li s-au adaugat din aceasta toamna si brandurile, total noi mie, E-cooking si Hey Honey. Sunt si colectii in editie limitata, precum Karl Lagerfeld+ModelCo.

Caracteristicile principale ale noii strategii de brand revizuite fundamental sunt un nou logo, o nouă declarație de misiune și un nou limbaj vizual.

Noul limbaj vizual Douglas, strategia #FORWARDBEAUTY cucereste prin vizualurile realizate de celebrul fotograf Peter Lindbergh ce introduce pe scena Douglas modele internationale de top. Fotografiile alb-negru capturează frumusetea naturala a unor modele precum Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena, și a influencerului german Caro Daur. Imaginile campaniei sunt folosite în magazinele Douglas, magazinul online și canalele digitale, le veti regasi, recunoaste si indragi.

 

Adela Sirghie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *