60 de motive pentru care cumpar de la Yves Rocher

Luna aceasta, matie 2019, mare sarbatoare mare la Yves Rocher, se implinesc 60 de ani de cosmetica vegetala, motiv pentru care primesc invitatie sa iau parte la eveniment! Sunt invitata la petrecerea bloggerilor si influencerilor, desi foarte bine ar fi putut sa ma cheme la cea a clientilor, pentru ca am recumparat multe dintre produsele despre care am scris. Ce vreau sa subliniez? Ca sunt si clienta Yves Rocher, nu blogger/influencer care primeste produse ca sa scrie advertoriale despre ele. Asa ca am sa incep cu micile mele 11 motive, care sunt de fapt produsele mele preferate de la Yves Rocher, apoi completez pana la 60, ca sa pastrez tonul de aniversare

  1. Primul produs cumparat de mine de la YR a fost un gel de ochi, cred ca eram la Madrid, 1993 sau 1994. Nu imi aduc aminte de ce am ales Yves Rocher, nici numele cremei, dar a fost inceputul unei lungi prietenii. In acest moment, crema mea de ochi este tot de la ei, ultima lansare: Anti-Age Global: ilumineaza, hidrateaza si decongestioneaza zona din jurul ochilor, in timp ce are si un efect antirid.
  2. Pur Bleuet, demachiantul de ochi, cu variante pentru ochi sensibili si waterproof. Le-am cumparat pe ambele si le-am recumparat de zeci de ori. Raportul pret-calitate este imbatabil.
  3. Ming Shu, parfumul celor o mie de flori. Din pacate, nu se mai produce. Era parfumul meu preferat de vara, imi este tare, tare dor de el, este imposibil sa il inlocuiesc cu altceva.
  4.  Sebo Vegetal Zero Defaut, o crema anti-imperfectiuni extrem de eficienta in lupta mea lunara cu cosurile razlete, am scris despre ea
  5. gelurile de dus Yves Rocher: aici toata lumea e de acord ca sunt o incantare, tot timpul apar arome noi, nu ai cum sa te plictisesti vreodata de ele, pur si simplu nu ai cum. Preferatul meu este insa uleiul de dus din gama Tradition Hammam.
  6. demachiant si lotionice tonica Hydra Vegetal: am scris despre ele pe blog: demachiaza eficient si bland, lasa tenul curat si catifelat, fara efect de fata care te strange
  7. mascara Yves Rocher  de alungire/volum, am fost si am ramas incantata de culme, am scris si despre ea
  8. Gama anti-acnee– eficienta si placuta, am folosit-o in urma cu multi multi ani, vreo 20 cred, tin minte ca era imbogatita cu extract de grapefruit, m-a scapat de probleme si imi amintesc cu drag de ea
  9. Christmas Limited Edition-scriu in fiecare an cu pasiune despre delicioasele lor arome, au darul acela special de a imbogati instant serile lungi ale lunii decembrie. Un punct in plus pentru lumanarile parfumate inspirate de atmosfera festiva a Craciunului.
  10. mastile faciale Yves Rocher: intr-o vreme, toate mastile mele erau cumparate de la YR, nu stiu de ce nu le-am mai gasit pe rafturi la un moment dat, data viitoare cand intru in magazin intreb de ele.
  11. serumul Anti Age Global– este un new entry, il folosesc de curand, catifeleaza si imbunatateste vizibil textura pielii, voi scrie cu siguranta despre intreaga gama curand.Iata ce spunea Yves Rocher, creatorul marcii ” Pasiunea mea pentru universul vegetal s-a nascut in inima Bretaniei, in localitatea La Gacilly. Sursele de inspiratie ce mi-au scaldat imaginarul au fost campurile de flori intinzandu-se pana la linia orizontului, mlastinile si arborii padurii legendare Broceliande.” Voi continua mai jos, cu restul de motive, pana la 60, pentru care eu sunt si voi ramane clienta Yves Rocher; sunt multe lucruri pe care le stiam deja, dar si mai multe noi pe care le-am aflat abia acum, cand pot sa cuprind filozofia unei marci de beauty implicate in frumusetea universala si care respecta viata sub toate formele ei.
  12. NU TESTEAZA PE ANIMALE! Aici, YR este pionier, deoarece au incetat testele pe animale din 1989, cu 15 ani inainte ca acestea sa fie interzise prin reglementare europeana. In 1992, YR primeste medalia de aur din partea Societatii pentru protectia animalelor. Mi se pare un lucru extrem de valoros si de luat in seama. Daca vreti sa facem o comparatie, nici L’Oreal si nici Garnier, doi colosi ai industiei de beauty, nu au nici acum o pozitie clara, macar la nivel de intentie, in aceasta privinta…
  13. 1100 din cele 1400 de ingrediente utilizate sunt de origine naturala
  14. au spus adio siliconului din sampoane din 2010
  15. folosesc uleiuri minerale si ceara minerala in cantitati tot mai mici
  16. elimina plasticul lichid (polimerii) din formula produselor
  17. folosesc uleiuri vegetale
  18. ambalaje eco
  19. fara pungi de plastic
  20. prioritate pentru tuburile eco, pentru ca au cu 25% mai putin plastic decat un tub standard
  21. YR protejeaza si incurajeaza biodiversitatea. In localitatea La Gacily, unde sper sa ajung si eu la un moment dat, se afla: o gradina botanica, 250 de stupi, refugii LPO-Liga pentru Protectia Pasarilor
  22. YR rasfata albinele; inca din 1997, cele 55 de hectare de campuri din La Gacilly au trecut in intregime la Agricultura Bio
  23. Au facut din gradina botanica La Gacily un loc de cercetare, un laborator sub cerul liber. Aici exploreaza lumea vegetala si au grida de peste 1500 de specii de plante, dintre care unele sunt foarte rare, bravo lor!
  24. Cultiva propriile lor flori, iar vedetele campurilor sunt musetelul (Romanita si Matricaria), albastrelele, galbenelele, nalba si arnica, ficoida glaciala si planta Edulis. Toate florile sunt cultivate in sistem de Agricultura Biologica
  25. 55 de hectare de cultura biologica are YR in La Gacilly
  26. protejeaza viata pasarilor
  27. se indreapta spre agroecologie: un sistem in care fauna, flora si oamenii traiesc in armonie
  28. 100% din electricitatea uzinelor YR provine din resurse regenerabile: eoliana, hidroelectrica, solara
  29. filiere in cele patru colturi ale lumii
  30. utilizeaza resursele din natura fara a le epuiza
  31. YR imbogateste cunoasterea botanica la nivel mondial
  32. promoveaza doar produse respectuoase cu pielea, cu natura si da, si cu bugetul nostru
  33. reduce cheltuielile, eliminand intermediarii, de la plantare la distributie
  34. parfumuri pretioase si preturi accesibile
  35. 2900 de magazine in peste 100 de tari
  36. 89% din produsele YR sunt MADE IN FRANCE
  37. cerceteaza si inoveaza continuu
  38. au realizat peste 4800 de studii stiintifice asupra plantelor
  39. Cosmetique Vegetale a fost ridicata la rang de arta
  40. combina ecologia cu starea de bine
  41. angajament pentru o frumusete responsabila
  42. Fundatia Yves Rocher, o amprenta pozitiva asupra planetei
  43. 1 produs cumparat= un arbore plantat
  44. Obiectiv: 100 de milioane de arbori plantati pana in 2020
  45. pana acum, 80 de milioane de arbori plantati in 35 de tari, in ultimii 10 ani, cu ajutorul a  42 de ONG-uri si al fundatiei Yves Rocher
  46. Da, inclusiv Romania
  47. Colaboratori si clienti din lumea intreaga sunt mobilizati pentru aceasta operatiune esentiala supravietuirii planetei noastre
  48. „Terre de Femmes” este premiul care le recompenseaza si le incurajeaza pe cele care schimba regulile jocului. Pioniere care merita sustinere si chiar subventie. De 17 ani, 400 de femei din 50 de tari au primit suportul necesar pentru a-si indeplini actiunile
  49. protejeaza speciile pe cale de disparitie
  50. sensibilizeaza/incurajeaza legatura dintre oameni si planeta
  51. in fiecare an, Festivalul de Fotografie La Gacilly, „Oameni si Natura” isi propune sa sensibilizeze publicul fata de problemele mediului si societatii legate de mondializare. Este unul dintre cele mai mari festivaluri fotografice in aer liber din Europa.
  52. In Franta, in caz de surplus, produselese redistribute catre organisme umanitare. Ofera, in loc sa arunce. Peste 500 de associatii sunt implicate
  53. YR sustine peste 250,000 de femei ce obtin venturi suplimentare din activitatea lor de consiliere in frumusete
  54. Dezvoltarea atelierelor „Frumusete fara oglinda”; in Franta, aceste lectii de machiaj le permit femeilor cu dificultati de vedere sau nevazatoare, sa se machieze singure sau sa isi ofere o ingrijire mai buna.
  55. Partener al asociatiei HandiCap Zero, marca YR a creat si etichete in braille pentru femeile cu dificultati de vedere sau nevazatoare. Acest lucru le permite sa deosebeasca flacoanele.
  56. YR: un numar de 150 de experti, botanisti, agronomi, fitochimisti, farmacisti, biologi, dermatologi: echipa de 150 de cercetatori si cinci brevete depuse pe an
  57. „Da, substantele active pe care le contine natura au puteri extraordinare. De aceea trebuie sa le incorporam in formule naturale si senzoriale, sa le facem usor de asimilat, sa confirmam toleranta si eficienta acestora pentru piele. Aceasta este arta Cosmetique Vegetale”
  58. Respect pentru eco design, in cel mai mic detaliu in Eco-Hotelul Spa YR La Greedes Landes, in inima nature bretone
  59. Respectul pentru materialele naturale: piatra, lemn, vopsele naturale, tesaturi bio, apa de ploaie stransa pentru udat, energie solara
  60. macare bio 100%, de la procuratorii locali, mici si mari, preparata de bucatarul de la restaurant YR, Les jardins Sauvages. Pare de vis locul:)

Adela Sirghie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *