DEZAMAGIRI CHANEL: MASCARA LE VOLUME REVOLUTION

Atunci cand fac review unui produs, nu tin cont ca e parte a unei campanii sau e un produs cumparat. Stiu ca pare SF sa faci lucrul acesta in zilele noastre, insa trebuie tinut cont ca blogurile si opiniile noastre semnate si asumate, au aparut, cel putin la inceput, ca urmare a faptului ca publicitatea din revistele glam era sufocanta, toate produsele erau cotate numai de la sublim in sus, nimic nu reusea sa treaca de acel zid in care orice vedeai era considerat, de redactorul de moda sau de beauty, must have. Dar cand spui „must have” te referi la tine si numai la tine.

Sa iau, de exemplu, produsul despre care vreau sa discutam acum: mascara de volum. Este un must have pentru mine. Nu are cum fie un must have pentru cineva care nu foloseste deloc mascara. Se intampla. Acea persoana va trece fluierand pe langa o astfel de noutate, oprindu-se la standul unde se regaseste.

Ei bine, eu eram in drum spre standul Helena Rubinstein cand am vazut reclama de la noua mascara Chanel, imi place mult si actrita de pe afis, am zis ca ar trebui sa ma opresc putin, sa vad despre ce este vorba. Hotarasem sa cumpar cel mai bine cotat rimel de la Helena Rubinstein, pe care doream sa il incerc de multa vreme, cel care nu se usuca niciodata, asa de tare este laudat: cand se termina, este gol gulutz, nicidecum uscat pe trei sferturi si, prin urmare, aruncat. Ma entuziasma ideea, nimic de reprosat, tot ce am luat de la Helena Rubinstein mi-a placut. Cele mai bune incercate de mine. Cred ca stiti fnalul, sunt sigura ca v-ati impotmolit de multe ori in acelasi stil in care am facut-o eu: am plecat cu Le Volum Revolution de la Chanel. Nu aveam oricum prea mult timp de gandire, eram la aeroport, pleca avionul. L-am cumparat cand inca era iarna si l-am folosit pana la finalul lui iulie, cand s-a uscat si nu am mai putut stoarce nimic din el. La inceput, mi s-a parut senzational, dadea volum, nu forma guguloaie pe gene, nuanta de negru carbon aplicata era putin umeda, peria era simpla si usor de folosit, efectul final fiind foarte elegant, genele ramaneau elastice, nicidecum rigide, cu aspect fals. Toate aceste lucruri raman valabile si acum, insa produsul in sine a fost o dezamagire pentru mine. Toate aceste calitati, enumerate mai sus, puse in balana, nu acopera calitatea finala dezamagitoare si nici pretul cerut de Chanel. L-am testat si folosit si iarna si primavara si vara si in timpul caniculei: mascara ramane amprenta pe pleoapa superioara, ca si cum ai avea doua randuri de gene: ale tale, rimelate si amprenta, cu picioruse lungi, pe zona in care de obicei ai aplicat fardul. Practic, tot timpul trebuia sa verific pocinogul si sa stergisuplusul negru de pe pleoape. Vorbim de produse premium si de firme premium care ar trebui sa aiba in fisa postului perfectiunea. Poate credeti ca nu sunt indeajuns de indulgenta, poate ca am pretentii prea mari. Dar am pretentii cand platesc sume mari pentru produse care nu se ridica la niste standardele cu care ei insisi se lauda si pentru care ne cer sume mari de bani. Este o taxa de lux, dar nejustificata in acest caz.

Pe de alta parte, eu am mai avut aceasta problema cu cateva dintre TOP TEN mascara de volum, printre care si Yves Saint Laurent si Estee Lauder: tusul nu curge, nu se faramiteaza, dar se amprenteaza vizibil si neplacut pe pleoapa superioara.

Cred ca am platit 36 Euro in aeroport.

Adela Sirghie

2 Comments

  1. Iti multumesc pentru review-ul sincer, imi pare rau ca te-a dezamagit un produs pe care ai dat multi bani. E absolut normal sa ai pretentii de la un produs care se pretinde a fi de lux. Pacat ca, in ciuda pretului, rimelul nu s-a ridicat la nivelul numelui Chanel. Am avut si eu aceasta problema descrisa de tine, dar cu mascara drugstore.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *